چگونه خود را تسکین ‘Re-Entry اضطراب’ به عنوان COVID-19 مستندات آسانسور

Wمرغ COVID-19 شروع به گسترش در آمریکا دن کربر کشیده شد به داده ها. 48 ساله از پلانو مورد به عنوان خوانده شده مورد شمارش و بینی هر روز نگه داشتن تیم خود را در شرکت مخابراتی اریکسون تا به روز در آخرین اخبار. بنابراین در زمانی که ایالات متحده از جمله تگزاس شروع به بازگشایی قبل از داده ها حاکی از آن زمان برای انجام این کار کربر شروع به گرفتن عصبی است.

“اگر بیشتر مردم معنا است که من و خانواده ام در حال رفتن به آن را دریافت کند وجود ما اقدامات احتیاطی” او فکر می کردم. “تا زمانی که وجود دارد یک واکسن یا درمان من هنوز هم نگران بودن است.”

کربر که می گوید: او هرگز دچار اضطراب قبل از در حال حاضر احساس می کند “زمینه نگرانی و یا unease” زمانی که او صرف زمان در مکان های عمومی, در بخش بزرگی چون او یک بیماری خود ایمنی است که باعث می شود او بیشتر مستعد ابتلا به کوروناویروس. در همان زمان او می گوید او نگران چشم انداز کار و زندگی از راه دور برای ماه بیشتر یا طولانی تر است. “من در مورد رفتن به, اما در حال حاضر من نیز در مورد چگونه من می توانم [آخرین] بدون بیرون رفتن” او می گوید.

زمانی که COVID-19 مستندات شد اولین نهاد آن احساس برای بسیاری از مردم ژرف به ماندن در خانه تقریبا 24/7. اما برای افرادی مانند کربر آن را در حال حاضر احساس می کند به همان اندازه عجیب و غریب و خسته کننده اعصاب—به انجام هر چیز دیگری پس از ماه cocooned شده شده در داخل. روانشناسان لقب پدیده “ورود مجدد اضطراب است.”

لیلی قهوه ای, مدیر مرکز درمان و بررسی ميزان اضطراب در دانشگاه پنسیلوانیا پرلمن دانشکده پزشکی می گوید وجود دارد دو نوع متمایز از ورود مجدد اضطراب. برخی از مردم نگران هستند چرا که آنها یک “کمین ترس” از ساری یا پخش COVID-19, او می گوید در حالی که دیگران از عمل کاهش یافته است اجتماعی و در حال پیدا کردن آن دشوار به سر.

هر دو نوع اضطراب به احتمال زیاد هدایت می شود عدم اطمینان و ترس از ناشناخته آسیب های قهوه ای می گوید. مبهم و همیشه در حال تغییر مکان-توصیه های بهداشتی به احتمال زیاد کمک نمی کند ،

براون می گوید: برخی از اضطراب است که احتمالا سالم به عنوان جامعه بازگشایی آنجا که ویروس هنوز در حال گسترش و هنوز هم شمار خطرات بهداشتی. کمی از عصبانیت می تواند انگیزه شما را به دنبال بهداشت عمومی راهنمایی های اجتماعی مانند فاصله و با پوشیدن ماسک. اما زمانی که اضطراب شروع به دخالت خود را روز به روز زندگی این ممکن است یک مشکل براون می گوید.

اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن تعادل مناسب سعی کنید این متخصص مورد حمایت و راهنمایی برای مبارزه با ورود مجدد اضطراب.

گرفتن گام های کودک

“قرار گرفتن در معرض درمان”—یا با خیال راحت مقابله با منابع از ترس—درمان استاندارد طلا برای بسیاری از ترس و اضطراب. همان تاکتیک ممکن است با ورود مجدد اضطراب می گوید: دکتر رایان سلطان استادیار روانپزشکی بالینی در دانشگاه کلمبیا را ایروینگ مرکز پزشکی در شهر نیویورک است.

“آیا رفتن از ماندن قفل در آپارتمان خود را به در نظر گرفتن مترو” سلطان می گوید. به جای مجموعه ای مترقی اهداف کوچک است که به شما نزدیک تر به رفتار شما در پیدا کردن ترسناک است. برای مثال, شما می توانید شروع با یک قدم زدن در پارک به تنهایی و سپس سعی کنید چت با دوستان خود را از پنجره و در نهایت رفتن برای یک پیاده روی با هم.

اگر شما خودتان احساس کشیده شدن به یک اضطراب مارپیچی تمرکز بر روی تنفس خود را. “ساده ترین راه برای کشیدن خودتان را از اضطراب است که واقعا به تمرکز بر گرفتن کنترل, کند, نفس عمیق” سلطان می گوید.

به زودی شروع

“انزوای اجتماعی کاملا در کوتاه مدت روان-سلامت اثرات” سلطان می گوید. “اما آن را به طور بالقوه نیز در دراز مدت اثرات و آنها به طور مستقیم متناسب با مدت. دیگر مردم برای جلوگیری از چیزهایی که در ساخت آنها اضطراب سخت تر از آنها خواهد بود برای غلبه بر.”

این بدان معنا نیست که شما باید به عجله کردن و معاشرت درست مثل شما قبل از انجام coronavirus. (بزرگ گردهمایی های اجتماعی هنوز هم چشم پوشی توسط کارشناسان بهداشت و درمان و بسیاری از توصیه ملاقات خارج از منزل است.) اما فکر می کنم در مورد آنچه شما می توانید با خیال راحت در حال حاضر—شاید با یک دوست در حیاط خلوت خود را در حالی که با پوشیدن ماسک و اقامت شش فوت از هم جدا و مراحل را به انجام آن را هر چه زودتر به جای بعد.

اما فکر می کنم در دراز مدت

سلطان می گوید که او را دیده متعدد بیمارانی که باقی مانده بیشتر جدا شده از لازم است به دلیل ورود مجدد اضطراب. او از آنها می پرسد یک سوال ساده است: “آیا این زندگی است که شما می خواهید به زندگی می کنند به طور نامحدود?”

تقریبا همواره او می گوید: مردم متوجه آنها “دست بودن خارج, دیدن دوستان خود زندگی می کنند زندگی خود را.” داشتن که لحظه ای تحقق می تواند به ایجاد انگیزه در مردم برای شروع به برداشتن گام های کوچک عقب سمت عادی سلطان می گوید.

با احتیاط از عصا

قهوه ای می گوید از آن آسان است برای توصیه های عمومی-شیوه های درمانی مانند شستن دست های خود را به طور منظم به مارپیچ به “رفتارهای ایمن” که آگاهانه و یا ناخودآگاه شما تکیه می کنند برای نگه داشتن اضطراب در خلیج.

صادقانه در مورد این که چگونه این ایمنی رفتارهای مؤثر بر شما. اگر پاک کردن مواد غذایی خود را “طول می کشد شما پنج دقیقه و آن را واقعا به شما کمک می کند” این احتمالا یک معامله بزرگ نیست حتی اگر آن را به شدت توصیه می شود قهوه ای می گوید. اما اگر شما صرف ساعت در روز برای تمیز کردن خانه خود را که می تواند یک مسئله بزرگتر. “این هرگز واقعا به من به تصمیم, ‘است که این رفتار یک مشکل?'” براون می گوید. از خودتان بپرسید “آیا آن را در راه گرفتن از زندگی شما می خواهید به زندگی می کنند؟”

استخدام یک شریک

مانند بسیاری از تغییرات رفتاری سرکوب ورود مجدد اضطراب آسان تر با دوستان که می تواند هر دو پشتیبانی شما و نگه داشتن شما را پاسخگو قهوه ای می گوید.

اگر کسی اگر زندگی خود را در تلاش است با ورود مجدد اضطراب امتحان کنید به شریک زندگی خود را از طریق آن سلطان می گوید. “از آنها بپرسید” چه می خواهد شما را به احساس راحتی بیشتری انجام این کار ؟ وجود دارد چیزی است که من می توانید انجام دهید که به شما کمک کند با آن است ؟ چه چیزی شما احساس می کنید راحت را با ما انجام می دهند؟'”

البته در واقع به جای پاسخ های خود را به جای این مسئله مجبور سلطان می گوید. اگر شما عزیزان است که بیش از حد عصبی برای رفتن به یک مشغول پارک سعی کنید نشان می دهد یک صبح زود مراجعه کنید به ضرب و شتم جمعیت به جای متقاعد کردن آنها همه چیز خوب خواهد شد در ظهر سلطان توصیه می کند. و به یاد داشته باشید که مردم ممکن است COVID-19 عوامل خطر است که نگاه متفاوت از مال شما. احترام است که مردم در حال رفتن به می خواهید به حرکت در قدم های مختلف اغلب ضرورت است.

دریافت کمک

یک نقطه روشن به COVID-19 همه گیر: آن بوده است هرگز آسان تر برای ارتباط با سلامت روان حرفه ای با تشکر به یک چشم انداز مثبت در خدمات پزشکی از راه دور. اگر شما در حال مبارزه با اضطراب, دریغ نکنید به دنبال کمک های حرفه ای قهوه ای می گوید.

“من می بینم مردم با رنج و اضطراب برای سال قبل از آنها چیزی در مورد آن انجام,” او می گوید. “ما می دانیم که درمان شناختی رفتاری است که واقعا موثر در مدیریت اضطراب. رای من این است که همیشه فقط رسیدن.”

اگر شما نمی دانید که در آن برای شروع به قهوه ای می گوید او و همکارانش ارائه می معارفه. تماس با آنها را در اینجا. شما همچنین می توانید تماس با سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت خط 24/7 در 1-800-662-4357.

تماس با ما در [email protected]

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>