9 چیز که به من کمک کرد از طریق خفیف COVID-19 عفونت

منt بود ساعت 3 صبح بود و من در رختخواب دراز کشیده گوش دادن به آمبولانس آژیر. شب است و معمولا آرام در محله بروکلین اما در هفته های اخیر.

پیچیده مانند یک burrito در سنگین تسلی دهنده دیگر با پتو رویشان بیش از من بود و هنوز هم سرد است. دماسنج نشده بود منحرف از 101.2° فارنهایت پس از ساعت 11 شب بود که زمانی که من مرتب خودم را در رختخواب در این موقعیت ماندن بسیار هنوز. سر من بود و خفقان به عنوان اگر من معلق و وارونه در هوا و قفسه سینه من سنگین بود. این احساس چیزی می تواند منفجر داخلی اگر من نفس در بیش از حد عمیق.

همچنین من به تنهایی.

که معمولا یک مشکل نیست برای من. اما پس از آن در روز هفتم از COVID-19 قرنطینه آن را ترسناک به عنوان جهنم است.

زودتر آن شب من خودم مجبور به خوردن دو برش از پیتزا که من از طریق دستور no-تماس با تحویل چون من نمی تواند جمع اوری انرژی به تقلا تخم مرغ و قرار دادن نان در توستر. من هرگز باران و یا تغییر کردن از خواب به خاطر من نیست که هر چیزی را تمیز چپ که من می پوشند.

معمولا من در مراقبت از خود است. من نخ را از مواد غذایی سالم برای پر کردن من, فریزر, پوسته پوسته شدن یک بار در هفته. اما بیمار با COVID-19 نیاز به سطح بعدی مراقبت از خود است. برای حدود 36 میلیون آمریکایی مثل من که در زندگی یک شخص خانوار دانستن اینکه چه چیزی برای انجام این کار—و—و حیاتی است.

خوشبختانه من موفق به از طریق به طرف دیگر از آنچه من توصیف به عنوان یک خفیف تا متوسط مورد COVID-19 بدون هیچ بازدیدکننده داشته است به بیمارستان و یا عوارض. پس من بهبود من شده فکر کردن زیادی در مورد آنچه که من حق و آنچه که من می تواند انجام داده اند متفاوت به آن روز به تنهایی بیشتر قابل کنترل است.

من امیدوارم که شما نمی مریض با کروناویروس اما در اینجا من راهنمایی برای چگونه برای آماده سازی و مقابله اگر شما انجام دهد.

قبول که شما بیمار هستید

به یاد داشته باشید بسیاری از افرادی که به این ویروس دارای علائم خفیف و نیازی به بستری شدن در بیمارستان. اما شما باید نگه دارید در ذهن است که خطر بستری شدن در بیمارستان و بیماری شدید با سن افزایش می یابد و اگر شما هر گونه موجود مسائل مربوط به سلامت. در ابتدای بیماری علائم به احتمال زیاد به کنترل خود در خانه انجام نمی ترک تا زمانی که شما صحبت می کنند با یک دکتر را—حتی اگر شما مجهز به یک ماسک و دستکش. شما مریض هستید و وجود ندارد بسیار شما می توانید در مورد آن انجام دهد, بنابراین در حال حاضر شما نیاز به دریافت بهتر و جلوگیری از افشای سایر مردم است.

تماس با دکتر خود

آیا این زمان برای مشورت با دکتر گوگل. شما نیاز به یک دکتر که قادر به عمل پزشکی از راه دور. در واقع اگر شما لازم نیست که یک پزشک مراقبت های اولیه این امر می تواند یک ایده خوب برای ایجاد مراقبت با یک شرکت (حتی اگر شما به خوبی) بنابراین شما می دانم که به تماس در مورد شما مریض است. من رسیده به من, دکتر, دکتر Lalita Abhyankar, یک پزشک خانواده در موسسه خانواده سلامت که من را در تقویم خود را بلافاصله. ما تا به حال سه تصویری بازديد و رد و بدل یک تعداد انگشت شماری از ایمیل از طریق کلینیک های امن سیستم در طول بیماری من.

صرف نظر از اینکه آیا یا نه شما می توانید تست شده (در حال حاضر مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری راهنمایی اولویت آزمایش ضروری برای کارگران و افرادی که مسن تر هستند و یا باید شرایط موجود) شما نیاز به یک پزشک که می توانید بیماری خود را به مدت دو هفته به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهتر است.

مفید ترین مراکز پزشکی در کشور راه اندازی مراقبت فوری پزشکی از راه دور به طور خاص برای مشکوک و تایید COVID-19 بيمار و بسیاری از شیوه های منتقل شده به مجازی مراقبت.

رسیدن به سه نفر از دوستان یا اعضای خانواده

بلافاصله تماس با مردم من می دانم و اعتماد نه تنها هشدار داده و آنها را به نیاز به بررسی و نگاه کردن به من, اما آن را نیز به من کمک کرد اعتراف به خودم که من بیمار بود و نیاز به ماندن قرار داده است. انتخاب افرادی که در نزدیکی زندگی می کنند و در صورت نیاز می تواند مواد غذایی یا لوازم به ترک در درب خود را. بلکه انتخاب مردم شما می دانید خواهد بود مایل به نگه داشتن گوشی خود را در شب به صورت اورژانس تماس بگیرید اگر سلامتی شما کاهش می یابد. از آنها بخواهید برای خود حمایت و به آنها اطمینان می دهم که شما را حفظ خواهد کرد آنها نوشته شده اگر آنها مورد نیاز است.

می دانم که به احتمال زیاد COVID-19 جدول زمانی

وجود دارد بسیاری از درجه بیماری و شدت و طیف گسترده ای از علائم است. اما مقدماتی تحقیقات بالینی شروع به شناسایی مشترک سیر بیماری است.

“هفت روز اول نوع کلید. آن را در روز هفت یا هشت است که شما در نهایت احساس واقعا بد” دکتر Abhyankar به من گفت. “بعد از هفت یا هشت روز است که افرادی که بیشتر بیماری شدید تمایل به وخامت است.” او افزود که در روز سه یا چهار تب تمایل به شکستن اما تنگی نفس در مجموعه بعد معمولا بعد هشت.

دانستن این جدول ممکن است به شما جلوگیری از overexerting خود را در روز است که شما احساس می کنید بهتر است اما ممکن است به خوبی به اندازه کافی برای از سرگیری فعالیت طبیعی. آن نیز کمک خواهد کرد که شما اولویت بندی چیزهایی که شما نیاز به انجام در یک پنجره کوتاه از زمان برای آماده سازی خود را برای به طور بالقوه بودن مریض تر چند روز بعد.

پس از کشمکش های اولیه, علائم زمانی که شما احساس کمی بهتر—احتمالا روز حدود سه یا چهار—فکر می کنم در مورد آنچه شما نیاز دارید. این ممکن است لباس خواب تمیز (دست شستن برخی از خود را در وان یا سینک اگر شما لازم نیست که یک واشر و خشک کن در خانه شما) مواد غذایی (دریافت و تحویل حق دور) و یا وعده های غذایی آماده (یک قابلمه سوپ است که شما می توانید تمام هفته). هر آنچه در آن است که مراقبت از آن در حالی که شما احساس می کنید به آن.

در نظر رسیدن به خود را متخصص

اگر شما یک دکتر مراجعه کنید و به طور منظم برای یک وضعیت موجود—آسم و یک بیماری تنفسی و بیماری های قلبی فشار خون بالا و دیابت و مسائل بهداشت روانی یا عصبی یا اختلال خود ایمنی—آن ممکن است مفید برای در تماس باشد به خصوص اگر علائم شما در حال بدتر شدن است. مانند تمام ویروس ها COVID-19 یک بیماری سیستمیک و متخصصان در حال کار سخت به درک چگونه به آن را حذف با تأثیر بر بیمار جمعیت آنها به درمان. آنها ممکن است قادر به ارائه شما را با اطلاعات خاص در مورد آنچه به نگاه کردن به و یا کمک به شما در نظارت بر سلامت خود را. نه شروع و یا قطع مصرف هر دارو برای وضعیت موجود شما را بدون تماس با متخصص خود را.

ویژه داستان
آمریکا کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال خطرناکی بیمار مجهز به مبارزه با COVID-19
“ما از همه چیز.”

در مورد خود من باید به صرع لوب تمپورال است که به طور معمول به خوبی کنترل می شود. من شروع به توجه به یک صورت فلکی از علائم عصبی است که در گذشته یا قبل و یا رخ داده است پس از من تا به حال تشنج, بنابراین من نگران بود. ما هنوز در حال یادگیری چگونه به آن را حذف با تأثیر بر سیستم عصبی مرکزی, اما من آن را به نظر می رسد برای ایجاد یک تاثیر است. متخصص مغز و اعصاب من را دیده اند برای سال به پایان رسید تا با تجویز یک دوز کوچک از کلونازپام که او تجویز شده به من در دیگر نقاط در زمان. آن را به من کمک کرد و احتمالا ارائه برخی از تشنج های اضافی حفاظت. هر مورد منحصر به فرد است و یک متخصص است که می داند شما می داند که این کار بیش از حد.

ایمان در پزشکی از راه دور

در حالی که یک پزشک نمی توانید چک کنید فشار خون خود را توسط ویدئو, او می تواند از شما بخواهد به او نشان می دهد که در آن شما باید درد هنگام نفس شما بررسی کنید اگر شما زحمت کشیده تنفس پس از تکمیل جملات و فقط به طور کلی دیدن اگر شما نگاه ناخوشی. و بیشتر پیشرفته پزشکی از راه دور برنامه ها حتی برداشت تا که ارائه راه های دیگر برای نظارت بر این بیماری است.

کوه سینا سیستم بهداشت و درمان در شهر نیویورک به تازگی ایجاد شده دقت بازیابی از راه دور مانیتورینگ بیمار برنامه که در آن بیماران مبتلا به گزارش نشانه های خود را هر روز و رسیدن به پزشکان در صورت نیاز. مرکز پزشکی نیز ارائه oximeter پالس یک دستگاه است که اندازه گیری ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون به بیماران در معرض خطر. این یک راه برای ارزیابی عملکرد ریه (دستگاه نیز یک سرمایه گذاری بد نیست برای هر کس در خانه را حفظ کند هر چند آنها به طور فزاینده ای سخت برای پیدا کردن در حال حاضر با توجه به تقاضای بالا).

“شما نمی خواهید به مسئولیت تصمیم گیری برای خودتان اگر شما نیاز به رفتن به بیمارستان می گوید:” دکتر کریستوفر Kellner مدیر شرکت دقت بازیابی در کوه سینا و جراح مغز و اعصاب. “شما شروع یک تصویری بازدید هنگامی که شما علائم که شما نگران هستیم و به شما در تنظیم ضوابط با یک دکتر برای زمانی که شما در حال رفتن به آنها را دوباره تماس بگیرید و یا معیار برای رفتن به اتاق اورژانس.”

نگه داشتن ملزومات خود را در بالین

برای من که شامل یک بطری بزرگ از استامینوفن توصیه شده توسط پزشک (من 1000 میلی گرم هر شش تا هشت ساعت برای نگه داشتن تب پایین که او گفت: برای جلوگیری از کم آبی بدن) یک جعبه بافت یک سطل زباله می تواند دماسنج, کرم دست نفت بر اساس مرطوب کننده گوشی و لپ تاپ با شارژر یک فنجان پلاستیکی و عایق آب بطری پر از آب را پس از سفر من به آشپزخانه می تواند کمتر. داشتن همه اینها در بازو رسیدن به من کمک کرد اقامت قرار داده و اولویت بندی استراحت زمانی که من به آن نیاز ترین.

دوش

آب گرم و بخار می تواند به طور موقت کاهش بسیاری از COVID-19 علائم اما برای ایمنی خود را, مهم است که شما اقدامات احتیاطی را قبل از گرفتن در حمام. شما نمی خواهید به لغزش و سقوط است. یک حصیر می تواند کمک کند. اگر شما یکی را نداشته باشند در نظر نشستن در حمام خود را و یا به سادگی گرفتن یک حمام و همیشه نگه داشتن گوشی خود را در نزدیکی. اما آیا هر یک از این اگر شما احساس می کنید لرزان یا سرگیجه هنگام خارج شدن از رختخواب.

به یاد داشته باشید که 14 است به تعداد دلخواه

ما هنوز هم نمی دانم برخی چگونه یک بهبود فرد می تواند به طور بالقوه انتقال ویروس است. برخی از کارشناسان گمان می کنند که مردم همچنان به ریختن ویروس دیگر یا دو هفته پس از حاد بیماری است. تحقیقات بیشتری باید انجام شود. با در نظر گرفتن سعی کنید به منظور محدود کردن زمان شما صرف خارج بلافاصله پس از دو هفته انزوا و همیشه پوشیدن یک ماسک و دستکش.

از فراوانی از احتیاط من اجتناب مکان های شلوغ—به خصوص کسانی که در داخل خانه مانند سوپر مارکت ها—هفته پس از انزوا. من در زمان چند اجتماعی دور پیاده روی اما نه تا زمانی که من احساس نزدیک به طور کامل و بهتر بود که در روز 17. فقط آن را آهسته است.

تماس با ما در editors@time.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum su tesisatçısıTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahisGebze escorthtml nullednulled themes1xbetGeciktiriciMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbetElexbetCasinomaxiPiabetTrbetGorabetMariobetTipobetBetpasBetvoleMobil Ödeme bozdurma Evde paketleme viagraredfoxbet